Tragicomèdia musical contemporània. Cançons d’amor i violència
CRA’P presentacions públiques 2026
29 d’abril de 19h a 19:45h
Centre d’Arts Santa Mònica, Barcelona
Una tragicomèdia musical contemporània que neix d’una experiència personal i pren la samba com a fil conductor: una música que reuneix pena, alegria i resistència. Des de la creació, els artistes posen el cos al centre, transformant memòries personals en danses i composicions musicals. Tiny DERROCHE és una primera peça curta on es viuen a l’escena, cançons d’amor i violència.
En residència a: CRA’P
Amb la col·laboració de: La Colmena de Àfrica
Activitat oberta a tothom i gratuïta
Àfrica Martínez (BCN) és performer, ballarina i cantant, llicenciada a Coreografia per l’Institut del Teatre. Després de treballar com a intèrpret en àmbits nacionals i internacionals, desenvolupa una investigació pròpia sobre cos i veu que anomena Waggle dance. El 2019 funda La Colmena d’Àfrica, espai viu de recerca, creació i formació en arts escèniques a Cadis, on resideix. Mare de dues criatures, des del 2021 desenvolupa la Trilogia de la maternitat: VICKY, una mena de Victòria, MèDIUM i DERROCHE, actualment en procés de creació.
Calebe Simões, àlies Ponta Galego, és un artista audiovisual, músic i productor musical brasiler. Ell és multinstrumentista i les seves influències van des de la música brasilera com la bossa nova i la samba fins al jazz, el rock i el pop. Actualment viu a Sevilla des de fa més de 9 anys on treballa com a productor musical per a peces publicitàries, vídeos d’art i dansa contemporània, i continua presentant els seus treballs audiovisuals a galeries i festivals d’art a Brasil, Argentina, Irlanda, Regne Unit, Àustria, Alemanya i Espanya.

